Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція - Інтернет агенство -【BEEART】- реклама в інтернеті
Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція

Реклама в телеграм через Telegram Ad Platform

Чутки про монетизацію Telegram ходили давно. І ось 26 жовтня Павло Дуров оголосив про запуск рекламної платформи Telegram Ad Platform у тестовому режимі. На його думку, офіційні рекламні повідомлення будуть максимально комфортними для користувачів. Крім того, отриманий доход дозволить і надалі користуватися Telegram безкоштовно. Розповідаємо про те, що є новий рекламний інструмент і як його використовувати.

Де розміщуватимуться оголошення

Розробники подбали про те, щоб реклама в Telegram була максимально ненав’язливою та не викликала роздратування. Рекламні повідомлення, або Sponsored messages, відображаються лише у публічних Telegram-каналах, на які підписано більше 1000 осіб. У списках чатів, групових чи особистих розмовах реклами нічого очікувати. Дуров упевнений, що монетизація не повинна заважати спілкуванню людей. Користувач зможе побачити рекламне повідомлення після авторського контенту.

Подивитися, як це виглядає, можна на офіційному скринкасті:

Який поріг входу та чому

Розпочати рекламну кампанію в месенджері можна лише після поповнення рахунку на 2 млн. євро. 1 млн можна витратити на рекламу, інший буде заморожений як депозит. Якщо рекламодавець вирішить розірвати контракт з Telegram до того, як витратить на рекламу 10 млн. євро протягом останніх 12 місяців, Telegram забирає депозит собі. Якщо встигне, то 1 млн євро повернеться до рекламодавця.

Чому поріг входу такий високий? Найбільш повне пояснення дав Микита Лихачов, директор із стратегічних комунікацій рекламних технологій VK.

На його думку, зараз Telegram хоче залучити великі рекламні агенції, які заробляють на тому, що керують рекламою своїх клієнтів і отримують за це комісію. І вони вже з’явилися. Одне з перших агенцій, готове працювати з Telegram, – Magnetto.pro. Представники компанії сказали The Bell, що хочуть протестувати платформу та використовувати її надалі. На їхню думку, Telegram Ad Platform може стати хорошим інструментом реклами, у тому числі тому, що невеликі повідомлення не схильні до банерної сліпоти.

Великі компанії можуть дозволити поповнення балансу великої суми. Вони не перестануть користуватися платформою, якщо хтось із клієнтів збанкрутував, а знайдуть нових. На його думку, завдання Дурова – швидко залучити до Telegram Ad Platform основні агенції, а потім їхніми руками наводити нових клієнтів з основними чеками. Такий підхід дозволить зберегти високу якість контенту, залучити кошти в проект, а неповернення депозиту при витратах менше 10 млн. євро – спрогнозувати виручку.

Потім, можливо, поріг входу буде знижений. Найближчим часом очікується маса пропозицій від агентств з розміщення реклами, тому що для рекламодавців з невеликими щодо порога входу чеками це єдиний спосіб працювати з платформою. За даними співзасновника сервісу Combot Федора Скуратова, який веде канал Телеграм-маркетинг, ряд заявок вже проданий.

Як працювати з Telegram Ad Platform

Погляньмо, як виглядає рекламний кабінет Telegram Ad Platform і що там можна зробити.

Авторизація

Щоб почати користуватися платформою, пройдіть авторизацію. Для цього у вас має бути обліковий запис Telegram. Введіть номер телефону на сторінці входу до системи:

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 1

Підтвердьте вхід до платформи:

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 2

Вибір облікового запису

Після входу в систему ви можете продовжити роботу зі свого особистого облікового запису або заповнити профіль вашої компанії:

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 3

При заповненні профілю компанії вкажіть її назву, електронну пошту, номер телефону, країну та місто. Також потрібно вказати канал або групу організації. Ви можете вказати канал або групу, лише якщо є їх власником. Адміністратори зможуть керувати всіма вашими оголошеннями (можна дати їм доступ).

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 4

При заповненні особистого профілю вкажіть ім’я, електронну пошту, номер телефону, місто та країну:

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 5

Після входу ви можете натиснути Create a new ad (Створити нове оголошення), щоб створити оголошення, або Manage budget (Управління бюджетом), щоб поповнити баланс.

Створення оголошення

Натисніть Create a new ad («Створити нове оголошення»), щоб розпочати створення свого рекламного оголошення. Там ви побачите шаблон із кількома полями, які потрібно заповнити.

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 6

Заголовок та текст

1. Вкажіть назву оголошення. Його бачитимете тільки ви.

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 7

2. Додати текст оголошення. Воно може бути не довшим за 160 символів. Користувачі не можуть залишати під ним свої коментарі.

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 8

3. Вкажіть посилання, куди вестиме оголошення. Воно може містити посилання на ботів або публічні канали. Всі посилання повинні бути вказані у форматі t.me/link або @link.

Важливо: через кнопку не можна вести на зовнішні сайти або програми, а також на боти або канали, створені для показів інших оголошень. Так, треті сторони не зможуть стежити за користувачами. Під забороною та дезінформація. Рекламувати одне, а вести інше суворо забороняється. Додати фото та відео також неможливо. Посилання, яке ви вказали в полі URL, буде додано до кнопки під вашим оголошенням. Якщо ви вирішили додати посилання ще й у текст, воно має вести туди, що й посилання в поле URL.

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 9

4. Подивіться, як виглядатиме ваше оголошення. Для цього натисніть кнопку Preview Ad («Попередній перегляд оголошення»).

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 10

CPM та рекламний бюджет

Оплата здійснюється за моделлю CPM (Cost Per Mille). Месенджер не відстежує натискання користувачів на рекламне повідомлення. Мінімальна ціна за тисячу показів – 2 євро. Рішення про те, чия реклама відображатиметься в тому чи іншому каналі, буде прийнято на основі аукціону. Хто запропонує вищу ціну, той отримає розміщення в конкретний момент.

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 11

Ваш рекламний бюджет – це сума коштів, які ви готові витратити на конкретне оголошення. Рекламне повідомлення показуватиметься, доки зазначена сума не витратиться. Щоб збільшити бюджет оголошення, відкрийте його або клацніть поле бюджету прямо на головній сторінці. Щоб зменшити бюджет, зупиніть та видаліть оголошення. Решту коштів буде повернено на ваш баланс.

Мова, теми та цільові канали

Telegram не буде збирати та аналізувати дані користувачів з рекламною та іншою метою. Тематика визначатиметься автоматично на основі нейронної мережі. Всі користувачі, які переглядають конкретний канал, будуть бачити те саме рекламне повідомлення.

1. Щоб краще настроїти канали, на яких може розміщуватися реклама, вкажіть мови та теми, які підходять вашій цільовій аудиторії. Наприклад, канали російською мовою, пов’язані з маркетингом та піаром, веденням бізнесу, інтернет-технологіями. Можна вказати кілька мов і тим чи залишити поля порожніми.

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 12

2. Якщо є окремі канали, в яких ви хотіли б розмістити повідомлення, додайте їх через унікальне посилання.

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 13

3. Виключіть теми та канали, які вам не цікаві.

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 14

Зверніть увагу, що після створення оголошення ви не зможете змінити параметри націлювання. Потрібне створення нового повідомлення. Зробити це швидко можна за допомогою кнопки Create a similar ad (Створити схоже оголошення). Вона знаходиться поруч із назвою оголошення. Функція також може бути корисною, якщо потрібно створити кілька оголошень з трохи розрізняється націлюванням або зменшити бюджет.

Коли ви будете готові, встановіть прапорець, щоб підтвердити, що ви приймаєте умови використання рекламної платформи, і натисніть Create Ad (Створити оголошення).

Поповнення рахунку

Якщо у вас на рахунку немає коштів, то після створення оголошення ви побачите такий напис:

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 15

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція

Натисніть кнопку Add funds («Додати кошти») і переходьте до поповнення балансу. Оголошення буде збережено як чернетку, щоб ви могли швидко опублікувати її після зарахування коштів.

Щоб протестувати платформу, ви можете опублікувати оголошення без зарахування коштів, а потім поповнити рахунок, коли ви будете готові запускати рекламу.

Також можна отримати доступ до інтерфейсу, відкривши сторінку Manage Budget («Управління бюджетом») та натиснувши Add funds («Додати кошти»).

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 16

Заповніть всі поля на сторінці:

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 17

Вкажіть, чи ви прямий рекламодавець чи агентство, які товари чи послуги ви плануєте рекламувати і якою мовою, зразковий рекламний бюджет на рік, додаткову інформацію:

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 18

Натисніть Send Request та надішліть запит. Після цього команда Telegram перевірить інформацію та зв’яжеться з вами через сервісний обліковий запис Telegram. Ви отримаєте необхідні документи для укладання договору та переказу депозиту. Щоразу при зарахуванні коштів на рахунок ви отримуватимете підтвердження в Telegram.

Управління рекламою

Статус оголошення

Після запуску оголошення відображатиметься у списку на головній сторінці вашого облікового запису. Повідомлення може мати такі статуси:

  • Stopped. Це статус за промовчанням. Він відображається для всіх нових оголошень без бюджету. Також оголошення матиме статус Stopped, якщо його бюджет вичерпано;
  • In Review. Статус надається оголошенням, що знаходяться на перевірці у модераторів;
  • Declined. Статус означає, що ви повинні змінити оголошення перед публікацією. Щоб побачити посилання на правила та детальне пояснення, потрібно відкрити оголошення;
  • Active. Ваші оголошення з’являються у Telegram відповідно до заданих параметрів;
  • On Hold. Показ оголошення призупинено. Ви можете знову запустити рекламу, коли захочете.
    Інформація про оголошення

Щоб переглянути статистику, змінити вміст та ціну за тисячу показів, збільшити бюджет, натисніть на оголошення на головній сторінці. На відміну від параметрів націлювання, заголовок, текст та URL-адресу можуть бути оновлені будь-коли.

Рекламний бюджет

Щоб збільшити бюджет оголошення, натисніть поле Current Budget («Поточний бюджет»). Ви також можете збільшити або зменшити вартість за тисячу показів у полі CPM (Ціна за тисячу показів). Якщо потрібно видалити оголошення (наприклад, щоб повторно надіслати його з меншим бюджетом або новими параметрами націлювання), натисніть Delete Ad (Видалити оголошення). Зменшити бюджет оголошення після надсилання неможливо. Створіть нове оголошення з меншим бюджетом.

Збільшити бюджет можна на вкладці Budget (Бюджет). На вкладці також представлена ​​історія транзакцій, що показує витрати на рекламне оголошення, а також будь-які збільшення бюджету, включаючи час та суму збільшення.

Статистика

На вкладці Statistics (Статистика) ви побачите огляд кампанії, наприклад дату створення оголошення, ціну за тисячу показів, бюджет та кількість переглядів. Внизу розташований детальний графік. На ньому можна переглянути перегляди повідомлення та кількість переходів за посиланням за хвилинами або днями.

Редагування облікового запису

Щоб відкрити меню, клацніть на ім’я у верхньому правому куті:

Telegram Ad Platform: все про нову рекламну платформу + покрокова інструкція 19

Тут можна змінити інформацію про свій обліковий запис, додати нову компанію, змінити обліковий запис або вийти з системи. У розділі Edit Account Info («Змінити інформацію про обліковий запис») можна змінити особисті дані, наприклад адресу електронної пошти. Також ви можете натиснути на вкладку Budget («Бюджет»), щоб побачити повну історію транзакцій по вашому обліковому запису.

Рекламна платформа Telegram дозволяє користуватися системою з облікових записів різних організацій, а також зі свого особистого рекламного обліку. Щоб змінити обліковий запис, клацніть своє ім’я у верхньому правому куті та виберіть у меню Switch to («Переключитися на…»).

Як жорстко модеруватимуться оголошення

Telegram представив широкий перелік тем, що підлягають забороні. Крім того, правила торкнулися форматування. Не можна використовувати капс, кодування Unicode та ASCII, марковані списки та багато іншого.

Крім стандартних заборон на рекламу сексуального, шокуючого, що вводить в оману (скама, клікбейту та нереалістичних обіцянок) і піратського контенту, а також зброї, азартних ігор, наркотиків, алкоголю, тютюну, незаконних речей або чогось іншого. є й інші цікаві табу.

Наприклад, заборонено політичну рекламу, яка критикує чи просуває вибори, політичні кампанії, рухи, партії чи окремих кандидатів. Не допустимі посилання на переваги та особистості (начебто «ми чули, що ваша бабуся любить Telegram»).

Список заборонених до реклами алкоголю, наркотиків та тютюну замикає фастфуд, включаючи доставку піци, мережі швидкого харчування тощо. Це зауважив глава SMM та PR Burger King у Росії Андрій Фрольченков. За версією Георгія Лобушкіна, колишнього PR-директора «Сітімобіла», фастфуд не потрапив до мессенжера «співвідношенням БЖУ».

Що чекає на власників каналів

Спочатку, поки функціонал платформи тестується, власники каналів не отримуватимуть дохід від офіційної реклами. При цьому Telegram обіцяє, що власники почнуть отримувати прибуток після виходу месенджера на самоокупність. Месенджер не планує обмежувати прямий продаж реклами. Як і раніше, власники каналів розміщуватимуть рекламні матеріали звичним способом.

 

Copyright ©. Агентство Beeart 2017 – 2022 Всі права зашищені. ФОП Бабинець С.Ю