NYT: як працюють алгоритми TikTok - Інтернет агенство -【BEEART】- реклама в інтернеті
алгоритми тікток

NYT: як працюють алгоритми TikTok

То як працюють алгоритми TikTok?

Видання The New York Times опублікувало матеріал про те, як працює рекомендаційний алгоритм TikTok. Текст базується на даних із внутрішніх документів TikTok.

Мета TikTok – зробити так, щоб користувачі дивилися відео, поверталися до програми та залишалися там якомога довше.

NYT: Алгоритм намагається викликати у людей залежність, а не дати їм те, що вони дійсно хочуть.

Ключові фактори, що впливають на рекомендації:

  • перегляд відео (чи запускалося воно);
  • час перегляду;
  • лайки;
  • коментарі;
  • дуже важливим є фактор «повертаності» – як користувачів, так і творців контенту.

NYT наводить спрощену формулу рекомендацій. До неї, крім оцінки реального поведінки користувача, також включений прогноз поведінки.

TIkTok оцінює якість контенту та показує відео з найвищими оцінками. Перегляд кількох відео автора оцінюється вище одного.

Секрет успіху TikTok – «у поєднанні машинного навчання із «фантастичними обсягами даних».

Copyright ©. Агентство Beeart 2017 – 2022 Всі права зашищені. ФОП Бабинець С.Ю