Карти Google «соц» завдяки функції «Місцеві експерти»
Карты Google становятся более «социальными» благодаря функции «Местные эксперты»

Карти Google стають більш «соціальними» завдяки функції «Місцеві експерти»

Місцеві експерти є однією з причин успіху GMB і Карт.

Програма місцевих експерти Google налічує більше 120 мільйонів учасників в 24 000 точках по всьому світу. Вони є в значній мірі невидимою, але обов’язковою частиною роботи з Картами Google, надаючи огляди, зображення та інший контент, а також відповідаючи на питання (питання і відповіді) про місцеві підприємства та місцях.

Карти Google – Місцеві рекомендації.

Тепер гіди збираються стати більш помітними. Користувачі карт в ряді міст незабаром зможуть стежити за місцевими експертами і переглядати місцеві рекомендації про місця і розвагах.

Тестовими містами є Лондон, Мехіко, Нью-Йорк, Бангкок, Делі, Осака, Токіо, Сан-Франциско і Сан-Паулу. Кращі локальні керівництва, які визначаються точками і рівнями на основі активності вкладу (т. Е Заохочувальних оглядів), будуть представлені на вкладці «Для вас» в нижній частині додатка Google Maps.

Для Вас це, по суті, локальний канал виявлення, як і інші канали контенту Google. Не ясно, наскільки широко це використовується; Google не надав ніяких даних, наскільки мені відомо.

Карти Google стають більш «соціальними» завдяки функції «Місцеві експерти» 1

Карти Google – від 5 мільйонів до 120 мільйонів за 3 роки.

Коли користувачі слідують місцевому керівництву, вони побачать рекомендації цієї людини. По суті, це відображає функцію відстеження місцевих підприємств в Google My Business і менш відому функцію відстеження списків в Картах, яка знаходиться в розділі «Ваші місця».

Якщо він буде прийнятий, я впевнений, що він також дасть цікаві і цінні дані для Google.

Програма Local Guides почалася як відповідь Google на елітний загін Yelp – Yelp може стверджувати, що Google просто скопіював програму. У 2016 році в світі було 5 мільйонів учасників. Наступного року це число виросло до 50 мільйонів, а до 2018 року – до 95 мільйонів. Зараз, як зазначено, це 120 мільйонів.

Ця армія місцевих добровольців дозволила Google затьмарити всі інші локальні платформи в огляді обсягу.

Чому ми повинні дбати

За минулі роки Google зробив безліч спроб створити соціальні мережі або соціальні продукти, особливо в Google+. Все по суті провалилося, якщо ви не вважаєте YouTube соціальною мережею. Тепер Google об’єднує соціальні функції в успішні, визнані продукти. Але чи будуть ці функції прийняті? Це актуальне питання.

Незважаючи на це, локальні керівництва Google є в деякому відношенні секретним фактором успіху, який служить одним з найуспішніших продуктів Google – в даний час найбільшим драйвером обсягу локального пошуку.

https://searchengineland.com/

Copyright ©. Агентство Beeart 2017 – 2022 Всі права зашищені. ФОП Бабинець С.Ю