Google Merchant Center - Набридло вручну перевіряти? - BEEART
Google Merchant Center

Google Merchant Center – Набридло вручну перевіряти?

Google Merchant Center scripts

Цей скрипт відправляє вам електронного листа, коли відсоток відхилених продуктів у вашому ФІДЕ перевищив встановлений вами ліміт, заощаджуючи ваш час і виснажливі зусилля при ручній перевірці Google Merchant Center.

БІЛЬШЕ

Якщо ви запустите Google Shopping, ви вже знайомі з Google Merchant Center. Оскільки Google Shopping зіставляє пошукові запити з вашим фідом, а не з ключовими словами, цей список повинен містити всю інформацію, яка потрібна Google для створення ваших рекламних оголошень.

Кожен продукт у вашому ФІДЕ повинен бути схвалений, щоб показувати рекламу для нього. На жаль, є багато речей, через які все може піти не так як треба. У вас можуть бути прогалини в ФІДЕ, невідповідність між інформацією про ваш продукт і списком на вашому сайті, або Google може намагатися сканувати ваші зображення … список можна продовжувати і продовжувати.

Ці помилки і порушення правил призводять до відхилення оголошень, про які ви можете дізнатися в Google Merchant Center. Але перевіряти всю цю справу Google Merchant Center на регулярній основі, простіше кажучи – утомливо. Оскільки це не набагато більше, ніж розміщення ваших фідів, можна просто забути про це.

Але нехтування перевіркою означає ризик того, що безліч продуктів буде відхилено без вашого відома. Це означає, що ви не запускаєте всі свої оголошення Google Shopping. Уявіть собі, що ви залишаєте значні прогалини в своїй стрічці, наприклад, для промоушена «Чорна п’ятниця», і не помічаєте це годинами поспіль. Не добре!!!

Завдяки щасливому випадку, цей скрипт перевірки відхилення Google Merchant Center буде постійно стежити за цим.

Що воно робить?

Скрипт являє собою автоматизовану систему раннього попередження, що дозволяє вам знати, коли щось не так, дозволяючи швидко реагувати на виникаючі проблеми без необхідності постійно перевіряти наявність проблем вручну.

Автоматизуючи процес перевірки відхилень продуктів, вам не потрібно вручну перевіряти ваш фід «про всяк випадок». Якщо кількість відхилених продуктів у вашому ФІДЕ перевищує процентне порогове значення, яке ви задаєте, він відправить вам повідомлення по електронній пошті з кількість проблемних продуктів, а також ця цифра у відсотках від вашого загальної кількості товарів.

Його можна запланувати на багаторазове виконання, тому ви можете байдикувати і чекати, поки не отримаєте сповіщення по електронній пошті. Ці оповіщення дозволяють швидко усувати неполадки в Google Merchant Center і можуть пояснити раптові коливання трафіку Google Shopping.

Як це використовувати

У облікового запису, в якій ви хочете його запустити, перейдіть в Інструменти і настройки> Масові дії> Скрипти в інтерфейсі Google Ads та натисніть синю кнопку плюс, щоб створити новий сценарій. Як тільки ви дасте йому дозвіл на читання вашого профілю, натисніть «Розширені API» на верхній панелі і включіть «Shopping content».

Потім скопіюйте та вставте код нижче в поле для вводу.

Вам потрібно буде ввести наступне, щоб переконатися, що скрипт працює як треба:

  • Адреса електронної пошти, на який ви хочете отримувати сповіщення;
  • Ідентифікатор Merchant Center, який ви перевіряєте;
  • Поріг несхвалення у відсотках. Якщо, наприклад, ви хочете отримувати сповіщення лише тоді, коли 70% або більше ваших продуктів не схвалені (не рекомендується!), Переконайтеся, що на ньому написано: var threshold = 70. Не вводьте знак відсотка.

Як правило, скрипт буде перевіряти кожен продукт в ваш профіль. Якщо ви хочете виконати фільтрацію тільки для певних продуктів, ви можете включити їх ідентифікатори продуктів у вигляді рядка в розділі «Фільтри», наприклад [ «123», «456», «789»].

Ви можете використовувати ту ж систему, щоб виключити продукти з попереджень. Це дозволить вам налаштувати декілька перевірок – наприклад, один скрипт для перевірки продуктів BAU, а інший для рекламних акцій.

Скрипт найбільш ефективний в якості системи попередження при запуску за розкладом. Для цього збережіть свій скрипт в правому нижньому кутку вікна, поверніться на сторінку «Сценарії» в інтерфейсі Google Ads та знайдіть той, який ви тільки що створили. Тут ви можете вказати, коли і як часто ви хочете його запускати, змінивши налаштування частоти в третьому стовпці. Це може бути або щогодини, щодня, щотижня або щомісяця. Я рекомендую встановити його на погодинний графік.

Коли сценарій запускається і виявляє відхилені продукти, що перевищують зазначену вами порогове значення, ви отримаєте «GMC Disapproval Alert Email», в якому вказується кількість відхилених списків разом з цим показником у відсотках від усіх продуктів у вашому ФІДі.

Обов’язково поспішіть в Google Merchant Center, щоб з’ясувати причину помилки!

Джерело https://searchengineland.com

Copyright ©. Агентство Beeart 2017 – 2022 Всі права зашищені. ФОП Бабинець С.Ю