Кількість пошукових запитів в Google C мобільному виросли в 2 рази - Інтернет агенство -【BEEART】- реклама в інтернеті
Исследования показывают, что с 2018 года число поисковых запросов в Google для мобильных устройств выросло более чем вдвое

Дослідження показують, що з 2018 року число запитів в Google для мобільних пристроїв зросла більш ніж удвічі

За даними дослідження 1,4 мільйона пошукових запитів в Google для мобільних пристроїв, проведеного Perficient Digital, кількість повноцінних відповідей зросла в порівнянні з минулим роком. Драматичне зростання каруселей, особливо каруселей зображень, був основною рушійною силою збільшення багатьох відповідей.

Більше відповідей, ніж будь-коли.

Дослідження показують, що з 2018 року число запитів в Google для мобільних пристроїв зросла більш ніж удвічі 1
Джерело: Perficient Digital.

«Стався різкий ріст кількості каруселей, що стало основною рушійною силою в загальному збільшенні кількості відповідей», – написав Ерік Енге, генеральний менеджер Perficient Digital і автор дослідження. Дослідження виявило більш 900 000 каруселей в порівнянні з менш ніж 600 000 в 2018 році. Зокрема, іміджеві каруселі в значній мірі сприяли збільшенню, збільшившись на 151% в річному численні.

Дослідження показують, що з 2018 року число запитів в Google для мобільних пристроїв зросла більш ніж удвічі 2
Джерело: Perficient Digital.

Затримка функції пошуку. Кількість з’явилися фрагментів в результатах мобільного пошуку трохи збільшилася в порівнянні з минулим роком, але не перевищила 400 000, виявлених Perficient в 2017 році.

Дослідження показують, що з 2018 року число запитів в Google для мобільних пристроїв зросла більш ніж удвічі 3
Джерело: Perficient Digital.

Зростання результатів, заснованих на графіку відомий, також згладився, збільшившись менше ніж на 0,1% у порівнянні з 2018 роком.

«Протягом деяких часу алгоритми, доступні для ідентифікації нових обраних фрагментів, зупинялися», – пише Енге. «Існує потенціал для подальшого зростання і поліпшення результатів пошуку під час появи нових алгоритмів. Розуміння мети запиту – це один з Найбільш складних аспектів пошуку, а також розуміння того, які сайти / контент відповідають цій меті. Є багато аспектів, які необхідно враховувати, включаючи розуміння використовуваної мови ».

«Я підозрюю, що BERT може розширити свої можливості в цій області», – сказав Енге.

Мобільний телефон проти декстопов. У дослідженні також використовувалася випадкова вибірка з 185 075 запитів, щоб перевірити можливості пошуку, виявлені на різних пристроях. Багаті відповіді зустрічалися на 40% частіше на мобільному телефоні.

Дослідження показують, що з 2018 року число запитів в Google для мобільних пристроїв зросла більш ніж удвічі 4
Джерело: Perficient Digital.

Результати, засновані на графіку знань, також були «трохи більш поширеними на мобільних пристроях, ніж на настільних». І навпаки, вибрані фрагменти на настільних комп’ютерах зустрічалися на 11% частіше.

Чому ми повинні дбати Більш часті розширені відповіді можуть означати менший трафік з традиційних результатів пошуку «блакитний посилання». Для брендів, які можуть отримувати і використовувати оголошення з нульовою позицією, ці місця ще більш цінні, оскільки регулярні списки просуваються далі вниз по сторінці результатів.

Різке збільшення кількості каруселей зображень підкреслює важливість SEO зображень і надає користувачам ще один спосіб дістатися до ваших сторінок.

Незважаючи на те, що зростання показаних фрагментів і результатів, заснованих на графах знань, не змінився, вони все ж можуть залучити трафік і зміцнити брендинг вашої організації. Якщо передбачення Enge про BERT, що сприяє більшій кількості цих пошукових функцій, буде реалізовано, то ми можемо побачити зростання в 2020 році.

Просування сайту від наших фахівців – завжди запорука успіху!

Copyright ©. Агентство Beeart 2017 – 2022 Всі права зашищені. ФОП Бабинець С.Ю